.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض به محکوميت دانشجويان دانشگاه مازندران

بر اساس حكم بدوي كميته‌ي انضباطي دانشگاه مازندران، يك عضو انجمن اسلامي دانشجويان اين دانشگاه به تعليق از تحصيل به مدت يك ترم و هفت عضو ديگر به توبيخ كتبي با درج در پرونده محكوم شدند.

«سياوش خداشناس» دبير اين تشكل دانشجويي با اعلام اين خبر، ضمن انتقاد به احكام صادره از سوي كميته‌ي انضباطي، گفت: در جلسه‌ي ابتدايي رسيدگي به اتهامات از دانشجويان براي دفاع از خود به كميته‌ي انضباطي دعوت شد و احكام صادر شده به دست دانشجويان رسيد. اما پس از دو روز كميته‌ي انضباطي بدون دعوت از دانشجويان براي دفاع از خود احكام صادر شده را يك درجه افزايش داد.

وي افزود: دانشگاه اعضاي فعال انجمن را به دلايل عجيب به كميته‌ي انضباطي مي‌خواند و براي آنها احكام انضباطي صادر مي‌كند كه نتوانند در دوره‌ي بعد كانديداي انجمن اسلامي شوند و هيات نظارت آنها را به دليل داشتن پرونده در كميته‌ي انظباطي ردصلاحيت كند.

هم‌چنين خداشناس گفت: دانشگاه انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده‌ي فني اين دانشگاه را به بهانه‌هايي چون صدور بيانيه و برخي عملكردهاي اعضاي انجمن به مدت پنج ماه تعليق كرده است و اعلام كرده در مورد تعليق دائم آن بايد عملكرد آينده‌ي آنها را ببيند.

پيش از اين دكتر «بابائيان» رياست دانشگاه مازندران اعلام کرد :95 درصد مشكلات انجمن تاكنون حل شده است و انجمن تعليق نيست و از لحاظ اساسنامه مشكلي ندارد. بابائيان بررسي اساسنامه‌ي دفترتحكيم را به منظور آنچه كه عدم مغايرت با اساسنامه‌ي انجمن دانشگاه خوانده بود، مساله‌ي قابل پيگيري دانسته بود.

هم‌چنين رياست اين دانشگاه درباره‌ي تعامل با انجمن اسلامي دانشجويان اين دانشگاه گفته بود: سياست ما انسداد انجمن اسلامي نيست و ما هيچ اقدامي بر عليه آنها انجام نداديم.(isna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.